Kom och spring med oss! 

Kom ombytt och redo, ta med ett mellanmål till fikat efter träningen och ett socialt stöd som kan vara anhörig, personlig assistent, boendepersonal, kompis, syskon eller partner.
Helt enkelt någon du känner dig trygg med.
Träningarna startar med en gemensam uppvärmning som leds av våra deltagare. Därefter ger vi oss ut i spåret, några springer i grupp och andra springer, rullar och går tillsammans med sina sociala stöd och ledare. Efter träningen samlas vi för en gemensam medhavd fika och umgås. 
Välkommen, ingen tidigare erfarenhet eller föranmälan krävs.

Nedan är vårt corona-anpassade bildstöd som vi använder på träningen

Du kan efterfråga om ett inplastat bildstöd av våra träningsledare.

Kollage med tips som även finns i texten nedanför bilden.
Hälsa på avstånd. Om du är sjuk, stanna hemma vid minsta symptom. Tvätta händerna i 30 sekunder. Sprita händerna. Kramas inte. Håll 2 meter avstånd. Var ombytt och klar. Samling. Uppvärmning.
Kollage med text som också finns nedanför.
Baksida. Springa. Rulla. Gå. Samling. Utomhus. Fruktstund utomhus. Fika utomhus. Hejdå! Slut.

Provträning 3 gånger

Du som är ny deltagare får provträna vid 3 träningstillfällen hos en eller flera av våra löpargrupper.

Efter dessa 3 träningar betalar du medlemsavgift i föreningen Bara Vanlig Hälsa för att du ska kunna fortsätta träna.

Medlemsavgift

Medlemsavgift: 100 SEK

Gäller för alla orter i Sverige.

Det här ingår i ditt medlemskap:

  • Möjligheten att träna med oss.

  • Rösträtt på årsmötena.

Betalning

Swish: 123 019 10 23

BG i SEB: 350-8447

För kostnad per gång: märk din betalning med löparens namn och ort.

För terminskort: märk din betalning med löparens namn, ort, mejladress och storlek på Bara Vanlig-tröjan.

Vi sparar dina betalningsuppgifter i samband med din betalning.

Ett gäng deltagare värmer upp tillsammans.
Vi börjar med träning...
Deltagarna har en trevlig fikastund efter träningspasset
... och avslutar med fika!

Info till dig som följer med

Deltagarna tar med sig ett socialt stöd som kan vara en egen assistent, boendepersonal, mamma, pappa, syskon eller vän.

Alla löpare och sociala stöd ska vara ombytta och redo att springa, gå eller rulla.

Glöm inte att ta med något att äta och dricka till fikastunden efter träningen.

Löparna beger sig ut i löparspåret antingen i grupp eller individuellt med sina sociala stöd.

Det är ingen tävling.

För oss är det viktigaste att vi träffas för att röra på oss, umgås och ha roligt!